HTML

India-Nepál

2007-ben jártam először Indiában és Nepálban, és most indulok 2008. július 9-én újból. Ide ömlesztem kis tapasztalataimat... És most: India reloaded, itt folytatom a 2009-es beszámolót

Friss topikok

  • Om Yasmeen: Hali, jo otlet volt, hogy nem ide toltotted fel a kepeket, jobban lehet oket bongeszni. Klasszak! (2010.01.06. 14:34) Fotók
  • baphomet: @zebrina: Kossze. Majd otthonrol teszek fel kepeket es igyekszem osszevagni nezheto videokat is. (2009.12.27. 17:06) Bombay-i elmenyhegyek
  • zebrina: @baphomet: Aha, mi is kacsintgattunk arra a szállásra, ha nem jött volna be az Ajay. (2009.12.27. 00:11) Goarol
  • baphomet: @ancsalaki: Kossze, nagyon sulyosan megvolt a karacsony. (2009.12.26. 20:24) Bombayben vagyunk
  • baphomet: @Om Yasmeen: Kicsit undi megoldas ez azert, hehe. (2009.12.23. 11:21) Nehany foto

Shopping

2008.08.11. 19:23 baphomet

Zsuzsa reggel kijelentette, hogy eljott szamara a fuggetlenseg napja, es ma ki se akarja tenni az utcankbol a labat, csak shoppingolni akar es egyetlen Buddha- es Shivafejet se kivan latni. Vegulis nekem is volt nemi lemaradasom a vasarlasok teren, ugyhogy en tenyleg shoppingoltam, a Zsuzsa pedig jo sokaig fekudt, mert megint gond volt a gyomraval. Moatanra mar Ok-nak tunik a helyzet, pedig kisse erosre sikeredett a Tibet-Himalayan Guest houseban megrendelt dhall bat.Vettunk mindenfele tobbnyire felesleges dolgot, de otthon biztos erdekes lesz. Holnap megint nekimegyunk Bhaktapurnak, mert Changu Narayant meg nem lattuk, aztan shopping folyt. kov, mert napjaunk fogynak itt a szep Nepalban.

Este a szokasos kis tarsasaggal, Mahendraekkal ertekeztunk, mikozben ok szivtak a Himalayabol szerzett fuvet francia barataikkal egyutt. Mikor elmentek, akkor kaptuk meg vgre a kajankat, es mondtam is Zsuzsanak, hogy fujja le azt a kurva marihuanat az asztalrol, hogy normalisan ehessunk.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keletiutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr30611162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molesz 2008.08.12. 01:38:41

A sztájk, az komoly jel! Ezt tudnod kel!
Azt meg én nem tudom, hogy mi a francot lehet még arrafelé nézni Buddhákon kívül! :)
Kitartás! Már vágjátok a centit?

kékrefestetthaj 2008.08.12. 08:28:21

Hello!!
Iszonyú tompán vagyok,de benéztem...
Amit ki lehetett mosni,kimostam,így viszont színefogyottak a dolgok.A kézigyártású cigarettaféleség eszméletlen finom(attól az ürgétől vettétek,attól a sehonnan-sehová színész mókustól),olyat vegyetek,sikere lenne itt...Tiszta nagyapám,az illata,aromája,leírhatatlan.
Minden jót Neked,Nektek,kicsit sajnáltam,hogy Levente előbb lelépett,jobb ha többen...Na puszi,várunk ám már errefelé!

baphomet 2008.08.13. 08:02:22

Sztrajk itt mindig van, ezek nem olyan legenyek, mint otthon (a jelzo fakultativ). Nagy bulizas utan most indulunk utunkra, ezert blogbejegyzes csak kesobb lesz. A centit sajnos vagjuk, elore faj a hazamenes.
Kekahjunak: cigit csak Delhiben tudunk venni, azt a finomat Varanasiban lottuk, tehat a vasarlas sikere bizonytalan, de azert probalkozunk, homage a sehonnan-sehovameno "baba".

Éva 2008.08.15. 15:32:26

Mi van már veletek? Aggódom ám! Hol a következő blog? Nem ám a finisben történik valami baj.
süti beállítások módosítása