HTML

India-Nepál

2007-ben jártam először Indiában és Nepálban, és most indulok 2008. július 9-én újból. Ide ömlesztem kis tapasztalataimat... És most: India reloaded, itt folytatom a 2009-es beszámolót

Friss topikok

  • Om Yasmeen: Hali, jo otlet volt, hogy nem ide toltotted fel a kepeket, jobban lehet oket bongeszni. Klasszak! (2010.01.06. 14:34) Fotók
  • baphomet: @zebrina: Kossze. Majd otthonrol teszek fel kepeket es igyekszem osszevagni nezheto videokat is. (2009.12.27. 17:06) Bombay-i elmenyhegyek
  • zebrina: @baphomet: Aha, mi is kacsintgattunk arra a szállásra, ha nem jött volna be az Ajay. (2009.12.27. 00:11) Goarol
  • baphomet: @ancsalaki: Kossze, nagyon sulyosan megvolt a karacsony. (2009.12.26. 20:24) Bombayben vagyunk
  • baphomet: @Om Yasmeen: Kicsit undi megoldas ez azert, hehe. (2009.12.23. 11:21) Nehany foto

Varanasi by night 2, ketten maradtunk

2008.08.03. 16:10 baphomet

Jol teltek a napok Varanasiban leszamitva a hullaegetonel levo szallasunk levegojet. Egyszer erdekes volt itt lakni, mivel a tetorol premier planban lattuk a halottegetes osszes fazisat, es nem jottek oda, hogy tilos fotozni meg filmezni, ill. sok penzert lehet, es nem magyaraztak minden okorseget a vallasrol, szokasokrol, es  ami eppen eszukbe jutott a keretlen idegenvezetoknek, akiknek talan a nevuk leirasa is nagy kihivas egyebkent. Kicsit tele vagyok a sok ontelt amde igen primitiv embertol, akik nagyon buszkek a hazajukra, a vallasukra, csak eppen nem tartanak semmit tisztan, mi tobb, mindent osszeszarnak, szetdobalnak, tonkretesznek. Vedd le a cipodet minden egyes Shiva lingam elott, csak eppen szarban-mocsokban kell jarni, mindenfele otvaros ember laba nyomaban. Hat ezt kicsit nehez toleralni. Na meg azt is, hogy mindenert, ertsd, mindenert penzt kernek (pontosabban kovetelnek). Utbaigazitasert, folyobol kifogott kishalert, de azert is, hogy a hulyegyerek visszadobalja oket a Gangeszba a feherembertol penzt kernek. En persze meg szoktam nekik mutatni az iranyt.

 

 

 

 

 

Shiva lingam (no meg yoni)

bővebben: http://en.wikipedia.org/wiki/Yonic_symbol

 

 

 

 

 

 

 

Tegnap a nap lofralassal telt, megittuk Zsuzsaval eletunk legfinomabb lassijat a Shree cafeban. Azota sajnos kicsit fosunk. Talan meg Coca colaval meg nemi dietaval meg tudjuk szuntetni a problemat, de ha nem, akkor bevetjuk a kivalo indiai fosas elleni szereket. Koran, mar 10 ora fele a szallason voltunk a fenti ok miatt, aztan mivel senki nem akart setalni, vesztemre egyedul indultam utnak. Nem tanultam sajnos abbol, hogy a napkozben bekesen meditalo-alvo csoffadt kutyak ejjelre kicsit megvadulnak, odajonnek az emberhez, meg civakodnak. Bele is tevedtem egy ilyen kutyafalkas sotet sikatorba, ahol a helyiek el is zavartak a kutyakat, csakhogy azok osszekaptak es megvaditottak a kozelben acsorgo nagy fekete tehenet. En ebbol annyit erzekeltem, hogy mikor mentem visszafele, mogottem utemes kopogo zajt hallottam. Gondoltam eloszor, hogy a kozeli gyerekek rohannak fele hatulrol, de mire ezt vegiggondoltam, mar ramkiabalt egy oregember hindiul, akit valahogy sikerult megertenem, hogy huzodjak felre, ha kedves az eletem. Na be is ugrottam villamgyorsan egy falmelyedesbe, malterra valtoztam es lattam elottem elrohanni a megtermett szarvasmarhat elore szegezett szarvakkal. Valami olyat mondott az oreg, hogy You were very lukcy, es ezt akkor rogton en is igy gondoltam. Annyira megijedtem, hogy baromi gyorsan igyekeztem vissza a szallasra, es ezert el is tevedtem a sikatorban. Kierten a foutra, ahonnan viszont nem talaltam vissza. Lenyeg a lenyeg, hogy vegul annak remenyeben, hogy az illeto selyemuzletet masnap meglatogatom, elkalauzoltak a szallodaig, ahol megkonnyebultem szivtam a hullas fustot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma bucsu volt Varanasitol, ami ettermezest (kedvenc helyunket Jimmy Hendrix indiai alteregoja tartja fenn) es ghatnezest jelentett, na meg kis shoppingolast is. Aztan Levente elbucsuzott, felult egy riksara, es holnapra mar Delhiben lesz, aztan holnap ejjel indul haza. Tehat ketten maradtunk. Most megyek is pakolni, mert lassan mi is kicsekkolunk, aztan indulas hosszu utunkra, amelynek vart vegallomasa Kathmandu lesz. Remeljuk,minden OK lesz es onnan jelentkezem.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keletiutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr28598546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

négerbarbi 2008.08.03. 17:04:02

Jó lenne tán nem egyedül flangálni, hiába tanultál etológiát.Legalább a Toldi-ból idézhettél volna a tehénkének..., azért jó, hogy megúsztad. Horrort is írsz majd /simán menne ezek után/, ha hazajössz, vagy csak egyebeket?

kékrefestetthaj 2008.08.03. 22:28:58

Jujj...Nekem ez már kicsit hidegrázós...
Hülyeség ilyet írni,hogy vigyázzatok Magatokra,de mégis...
GONDOLOK RÁTOK!Bár ez is ott mire elég...(most eszembe jutott mire elég egy hulla,ott az égetőben)...

Bereczki Lajos 2008.08.04. 09:41:00

Hopszlá Erzsébet!

Milyen szép lett volna, amikor Kerpen Gábor könnyes szemmel bejelenti, hogy hőn szeretett N.E. egy indiai sikátorban látható, momentán freskóként üzemel, lévén egy tehén által felkenve oda. A PDSZ saját halottjának tekint és szakszervezeti tagoknak kedvezményes áron szervez utakat a megtekintésedre.
Várom a további beszámolókat! Csak óvatosan lányok!

Üdv

Molesz 2008.08.05. 01:13:41

Hi Kalandorok!
Tegnap érkeztem haza 3 hetes kiruccanásomból. Néhány óra alatt sikerült végigolvasni rémregényeteket. Fene az ízléseteket!
Katika időnként telefonon tájékoztatott néhány izgis epizódról, nehogy nagyon lemaradjak. Persze, élőben lesz majd az igazi az élménybeszámoló! Sok sörrel kell majd +ünnepelnünk, ha túlélitek -meg, ha majd a karanténból is kiengednek! Hehe!
További jó nyaralást! Kalandra fel!

asiatrekker 2008.08.05. 12:51:09

Látom Ázsia belőled is a legjobbat hozza ki. Elhiszem nagyon dühítő lehet, hogy tök hülyének nézik az idegent és úgy árusítják a levegőt, mintha az kifejezetten az ő terméke lenne. Persze ezek csak próbálkozások, de akkor is lehangoló. Meg a sok szar, szemét aztán el vannak telve a kúltúrájukkal, ők maguk meg kúltúrálatlanok. Azért nagy élmény még így is, ami megtörténik veletek. Jó olvasni.

baphomet 2008.08.05. 17:44:37

Lajosnak: ugyanma, hol vagyok en ilyen fontos ember? Bar ha felken az allat a falra, az csak ugy onmagaban is odaillo dekoracio ebben a morbid varosban.
süti beállítások módosítása