HTML

India-Nepál

2007-ben jártam először Indiában és Nepálban, és most indulok 2008. július 9-én újból. Ide ömlesztem kis tapasztalataimat... És most: India reloaded, itt folytatom a 2009-es beszámolót

Friss topikok

  • Om Yasmeen: Hali, jo otlet volt, hogy nem ide toltotted fel a kepeket, jobban lehet oket bongeszni. Klasszak! (2010.01.06. 14:34) Fotók
  • baphomet: @zebrina: Kossze. Majd otthonrol teszek fel kepeket es igyekszem osszevagni nezheto videokat is. (2009.12.27. 17:06) Bombay-i elmenyhegyek
  • zebrina: @baphomet: Aha, mi is kacsintgattunk arra a szállásra, ha nem jött volna be az Ajay. (2009.12.27. 00:11) Goarol
  • baphomet: @ancsalaki: Kossze, nagyon sulyosan megvolt a karacsony. (2009.12.26. 20:24) Bombayben vagyunk
  • baphomet: @Om Yasmeen: Kicsit undi megoldas ez azert, hehe. (2009.12.23. 11:21) Nehany foto

Megerkeztunk Delhibe

2008.07.09. 06:24 baphomet

2008. julius 9-en a korahajnali orakban megerkeztunk Delhibe. Harman utaztunk ide az iden: Zsuzsa kollegam es Levente, az egyik marokkosi utitarsam. Az uton nem volt semmi kulonos azt leszamitva, hogy meg soha nem utaztam TU-val, az Aeroflot kis es nagyobb tipusu, alapvetoen mukodo de igen minimalartos repuloivel. Nem volt monitor, amit sajnaltam, mert szeretem figyelni, hogy merre haladunk eppen, milyen magasan vagyunk meg ilyeneket. Moszkvaban volt par orank, amit javareszt foldon fekve toltottunk halozsakjainkat leteritve. Ott tortent a nap poenja. Egyszercsak kalacskepu, mandulavagasu no allt meg elottunk egy gyerekkel es azt kerdezte magyarul, hogy nem magytarok vagyunk-e veletlenul. MIkor valaszoltam neki fahangon (mert hogy total megfavazva jottem ki), meg talalta kerdezni, hogy magyar vagyok-e, merthogy szerinte torom a magyart. Lehidaltam ettol a szovegtol, csak annyit tudtam szolni hirtelen, hogy epenseggel torhetem is a magyart, de nem szoktam. Lehet, hogy kisse faradtan birtam tole kerdezni, hogy mikor indul a vonata, mikor nyilvan a repuloje fog neki indulni, kesztette erre a megallapitasra.

Ma az a terv, hogy elmegyunk patikaba minden fontos gyogyszert megvenni, vasarolgatunk az utra, es persze alszunk, hogy holnap pihentebben induljunk Volvo AC buszunkkal a Himalaja labahoz: Shimlaba. A szallasunkon nagyon keszseges volt a recepcios arc, mert rogton felajanlotta, hogy szerez nekunk jegyet 900 ruiaert. Mondtam neki, hogy koszi nagyon kedves, de mi mar megvettuk neten a jegyet 610 rupiaert. Lenyeg a lenyeg, le akart venni bennunket, mint konyvet a polcrol. Hat nem jott neki ossze. Ja, a szallas taxival is olcsobbra sikeredett a tervezettnel, mert valoszinuleg a repulo erkezesekor volt kinn a megrendelt taxisunk a repteren a tablajaval, amin a nevem volt. Mi azonban a szallast nem akartuk hajnalban elfoglalni, mert akkor meg egy napot fizetni kellett volna, ezert csak fel 7-re rendeltuk oda, es hat akkor viszont tojt ott lenni. Na en meg rendeltem tok olcso prepaid taxit es tojtunk a szallason fizetni a taxit es azt is bevestem a recepcios agyaba, hogy csak egy ejszakat vagyunk hajlandoak fizetni. Most viszont ha nem hagyom abba az irast ra fogok aludni a billentyuzetre, ugyhogy meg is beszeltuk, hogy most par ora alvas lesz beiktatva.

Delhi amugy a regi, a kulvaros mocskos, Paharganj maga a nyomor a kobon es kosz, na meg meleg, para, buz es minden, ami tavaly  levert, most viszont minden ismeros, ezert nem is annyira sulyos, pedig egyebkent az. Na, majd ha latok, is, akkor folytatom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keletiutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr76559888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deli Ildi 2008.07.12. 12:52:13

Sziasztok!
Folyamatosan követjük, hogy merre jártok és alig várjuk, hogy friss híreket kapjunk rólatok!
A majmok temploma nagyon durva lehetett,már láttam filmen, hogy milyen erőszakosak. Én már azt is utálom, mikor a galambok "támadnak", nemhogy a majmok! Remélem azért a jó kis sósrudakat nem lopták el tőletek!
Sokszor gondolunk rátok, amikor fürdünk,/most például a Katika az orfűi tóban/, amikor eszünk /inkább nem írom le, hogy mit/, ja és persze mikor dinnyeárusokat látunk az út szélén!
Puszi nektek:Ildikó

négerbarbi 2008.07.12. 19:32:23

Zsuzsi! Csak te tudod, ki vagyok, ezen a titkos néven! Nagy Erzsinek is megmondhatod. Nagyon vigyázzatok az éjszakai úton! Híreket kérünk holnap!
süti beállítások módosítása