HTML

India-Nepál

2007-ben jártam először Indiában és Nepálban, és most indulok 2008. július 9-én újból. Ide ömlesztem kis tapasztalataimat... És most: India reloaded, itt folytatom a 2009-es beszámolót

Friss topikok

• Om Yasmeen: Hali, jo otlet volt, hogy nem ide toltotted fel a kepeket, jobban lehet oket bongeszni. Klasszak! (2010.01.06. 14:34) Fotók
  • baphomet: @zebrina: Kossze. Majd otthonrol teszek fel kepeket es igyekszem osszevagni nezheto videokat is. (2009.12.27. 17:06) Bombay-i elmenyhegyek
  • zebrina: @baphomet: Aha, mi is kacsintgattunk arra a szállásra, ha nem jött volna be az Ajay. (2009.12.27. 00:11) Goarol
  • baphomet: @ancsalaki: Kossze, nagyon sulyosan megvolt a karacsony. (2009.12.26. 20:24) Bombayben vagyunk
  • baphomet: @Om Yasmeen: Kicsit undi megoldas ez azert, hehe. (2009.12.23. 11:21) Nehany foto

Agra

2008.07.28. 19:01 baphomet

A ma reggel bosszankodassal kezdodott. Levente elszidta Indiat az idojarasaval es a sok hazudos rossz arcu paraszttal egyutt (o nem egeszen igy mondta, de talan igy szalonkepes). Eppen kezdtem magam felhuzni ezen, mikor kiderult, hogy a bosszusagra nagyobb ok van. Konkretan a mi, leginkabb az en agyhalottsagom, ugyanis elneztem a jegyen az indulast, es az erkezesi idore mentunk ki az allomasra. igy vesztettuk el kivalo szuper ac jegyunk aranak a felet, no meg majdnem 4 orat a napbol. A fel 12-es vonattal tudtunk csak menni es a jegyunk aranak csak a felet kaptuk vissza. Egy nagyon bunko hollanddal es egy normalis francia parossal utaztunk. Elmentunk egyutt taxival, jo olcson a szallasukra, de vegul mashova mentunk, mert nagyon sotet volt a recepcios, draga es ocska szobat kinalt.A mellette levo hostel vegul megfelelt, es odakoltoztunk. itt hallottuk, hogy holnap ingyen lehet bemenni a Taj Mahalba, ezert ma az Agra Fortot neztuk meg, es hoplnap megyunk a Tajba. fejenkent 750 rupiat fogunk megsporolni, ha ez igaz. Ha nem, akkor persze fizetunk. Azert lattuk a Tajot ma is, mert a tetoteri etterembol, ahol ettunk, siman latszott, itt van a kozelben es a szallasunk is kb. 3 percre. Az Agra Fort meg mindig szep, csinaltam sok fotot es videot. mintha kevesebb resz lenne nyitva, mint tavaly, de igy is jo volt. Tomeny mogul epiteszet. Holnap megyunk tovabb Fatehpur Sikribe, aztan vissza Taj Mahal-nezesre, es talan vegre a baromi draga vonatunkat nem kessuk le es urakkent megyunk Delhibe a sztuvis intercityn. Ma lehet, hogy a teton alszunk, mert levakarjuk magunkat mar a sok izzadtsagtol.

Távolról

és közelről

Utaslista a vonaton

Cangas riksaval mentunk az Agra Forthoz. Egyszercsak kedvem szottyant hajtani a riksat. Megkertem a kisse meglepodott arcot, hogy uljon hatra, most en vezetek (egyekent nem tudok biciklizni) es vezettem a bicajos riksat a forgalomban at Agra kozepen. Hat volt nezom rendesen. Egy busz is megallt, es bamultak vigyorogva. Nagyon durva munka ez, pedig az utasom volt vagy 35 kilo es raadasul kisebb lejton haladtunk az ut nagy reszen. Hat ezt is kiprobaltam.

Egy kis kézkiállítás:

4 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: فنادق جزر المالديف 2018.02.15. 01:33:31

Bicikli bolt - A kerékpár defektről - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EsTeh · http://www.go2jordan.info 2008.07.29. 14:23:31

Hali,
Most találtam rá a blogodra hági jóvoltából. Még nem volt időm végigolvasni, de ami késik nem múlik! Én közben szerencsésen megjártam Kínát.
További jó utat!

kékrefestetthaj 2008.07.30. 02:46:12

Legfeljebb riksával hazajöttök,felváltve vezettek....Megint kiderült,a pasik többet vernyákolnak...
Élvezzétek,ami még hátra(sőt!előre)van!!!puszi...

kékrefestetthaj 2008.07.30. 02:52:44

elolvastam az elözőt...hogy,fogjátok itthon bírni...ingerszegény környezet...legfeljebb a politika és a tescsós bevásárlások okoznak élményt,néha talán a szomszéd is képes rá...

baphomet 2008.09.12. 23:36:59

Szar feliratozni, mert mindig elcsúszik, mikor visszanézem.