HTML

India-Nepál

2007-ben jártam először Indiában és Nepálban, és most indulok 2008. július 9-én újból. Ide ömlesztem kis tapasztalataimat... És most: India reloaded, itt folytatom a 2009-es beszámolót

Friss topikok

  • Om Yasmeen: Hali, jo otlet volt, hogy nem ide toltotted fel a kepeket, jobban lehet oket bongeszni. Klasszak! (2010.01.06. 14:34) Fotók
  • baphomet: @zebrina: Kossze. Majd otthonrol teszek fel kepeket es igyekszem osszevagni nezheto videokat is. (2009.12.27. 17:06) Bombay-i elmenyhegyek
  • zebrina: @baphomet: Aha, mi is kacsintgattunk arra a szállásra, ha nem jött volna be az Ajay. (2009.12.27. 00:11) Goarol
  • baphomet: @ancsalaki: Kossze, nagyon sulyosan megvolt a karacsony. (2009.12.26. 20:24) Bombayben vagyunk
  • baphomet: @Om Yasmeen: Kicsit undi megoldas ez azert, hehe. (2009.12.23. 11:21) Nehany foto

Megerkeztunk

2009.12.06. 15:53 baphomet

Navvegre megerkeztunk, es az internetbe is *baromi  lassu, de ez nem ujdonsag). Eros kezdes utan durva folytatas varhato. Minden  ok volt a becsekkolassal, leszamitva a parat, hogy nem konfirmaltattam, es attol tartottam, hogy megis kell. Ezert aztan kora reggel Ferihegyen bementem az  aeroflot irodajaba es megkerdeztem. Ott egy eleg bunko  no mondta, hogy nem lehet azzal problama, de adjam meg a delhi szallasunkat, irjam le egy papirra. Gondoltam, hulye ez, nem is tud magyarul, ezert elengedtem a fulem mellett. Na a becsekkolasnal kiderult, hogy  o a fonok, es jol lebaszott  bennunket, hogy n em irtuk  le a szallas nevet *amit akar ott  talahattunk ki ugye). Na ezt leszamitva minden siman ment, taxiztunk ay ajayba ami egy kozepszar hely, de ott  volt talalkozonk  a varanasi varangyokkal ezert nem akartunk varialni. Aztan huztunk az  allomasra. Nem volt nyitva az  iroda, mert vasarnap van,  mentunk egy kis tourist officeba, ahol egy durva okori arc intez most nekunk repulot csillioert Darjeeling alsoba (NJP) es vonatot Calcuttaba, mert maskepp ugy nez ki, hogy fujhatjuk a programunkat.

Mikor ez megvolt elmentunk szokasos helyunkre a Krisnaba reggelizni (mango lassi, tejes tea, tojas) aztan meg kicsit aludni. Utana seta kovetkezett a Connaught Placre es metroval csucsidoben kb. egy millio emberrel szoros testkontaktusban vagtattunk O-Delhibe a szikhekhez. Nem volt kajaido, de mi kaptunk irto csiposet enni , meg teat is,  es csak neztunk ki a fejunkbol, m ert ott a latvany megszokhatatlanul es unhatatlanul szuper. Egy no kicsit keregetett,  adtunk neki magyar penzt.  Bearulhatta valaki, mert jott eccercsak egy tortenelmi figura, mintha csak a falrol szallt volna le hosszu szakallal karddal\turbannal es elmagyarazta, hogy itt penzt pedig nem adunk meg viccbol se, mert Guru Nanak oda fog rank csapni, ahogy kell. Aztan elhuztunk, es most talalkoztunk eppen a varangyokkal, akikkel megyunk sorozni (vszinuleg a Lord Krisnaba, ahol teascseszebe adak a sort, mert az tilos \ bezzeg fuvezni lehet nyiltan. Fura egy vilag ez. Egyszoval, megerkeztunk szeretett bolondokhazankba.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keletiutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr91578082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsalaki 2009.12.06. 23:31:34

Nem tudom kik a varangyok, de örülök, hogy találkoztok velük mert ez ugye azt jelenti éltek meg programok vannak és ti élvezitek azokat.
Hoppál írt, hogy beszél Tatai-Tóth-tal.
Halika: Erika

baphomet 2009.12.07. 08:42:59

A varangyok a www.varanasivarangyai.blogspot.com szerzoi. A Tatais levelet tudom, en tovabbitottam :))

Fullánk 2009.12.12. 15:23:04

Ezeknek a kódisoknak semmi humorérzékük sincs. Bezzeg én mekkorát röhögtem a magyar pénzen.
süti beállítások módosítása